понеделник, 27 юни 2016 г.

Кактуси от камъчета

Правят се много лесно и бързо, а аз отдавна ги заглеждам в интернет и най-накрая им дойде времето :) Комбинирах ги с една купена свещ, естествено под формата на кактус. Колебанията ми бяха свързани основно със саксиите, защото в първоначалния си вариант бяха обикновени глинени, но след няколко опита мисля, че стигнах до правилното решение, боядисвайки ги с магнитна боя в долната част и с комбинация от бял латекс и една капка от черната боя, колкото да се получи сиво - в горната.













Естествено аз нещо мъничко да променя и веднага ми лъсва нещо друго, което също да се нуждае от промяна ;), в случая тези чашо-купи /хихи/, които внезапно ми се видяха твърде бели и набързичко разкрасих с декупаж. Е, разбира се-скромен, защото другият не ми харесва особено, така че се органичих със залепянето на по едно сърчице. Може би в бъдеще ше им добавя още нещо, но засега си остават в сърцатия вариант ;)








Няма коментари:

Публикуване на коментар