неделя, 21 август 2016 г.

Част 1 - Моята кухня в пролетно-летен вариант - пердетата


 Когато създадох този блог, преди малко повече от година, Бате ми каза : "Лошото е, че ти вече всичко направи тук и не знам дали ще има какво да показваш...". За негова, а и за моя изненада се оказа, че това е много далеч от истината и аз, веднъж започнала да "творя" ;) просто нямам спирачки :)). Честно! Общо взето, докато се занимавам с едно нещо, в главата ми е пълно с идеи за поне още пет предстоящи и аз нямам търпение да завърша съответното нещо и да се посветя на новата щуротия, която ми е хрумнала. Лудка :)
Ако си спомняте, първата ми публикация беше посветена на кухнята : Моята кухня в пролетен вариант....сега се чудя с какъв акъл съм напляскала толкова снимки, без грам обяснение, ама така е, човек се учи в движение ;). Днешната ми публикация отново ще бъде посветена на кухнята, като този път съм решила да обяснявам до втръсване какво и как съм направила ;)
Такаааа, да започваме. В общи линии зелените тонове отново преобладават, но този път са разообразени с малко жълтичко, беличко, черничко...абе, ще видите сами.
Нали съм ви казвала, че имам огромна слабост към обикалянето по магазини /естествено не говоря за хранителни, там съм като на състезание - списък, количка, плащане и изнасяне по най-бързия начин/ и ето при една такава обиколка попаднах на едни много симпатични като цвят платове, отгоре на всичкото немачкаеми и не задържащи лекета, които бяха купени още преди да реша за какво точно ще бъдат използвани.


И тъй като те са първото нещо, което се набива на очи, когато влезеш в моята кухнята, а и защото старите тъкмо бяха започнали да ме дразнят леко, реших да бъдат едни весели пердета. Започнах ги малко отзад напред, правейки първо ето тези неща, които не знам как се наричат, но основната им цел е да държат пердето към корниза.



На снимката не вдъхват доверие, но след като заших и копчетата - тик-так от едната страна и декоративно от другата, придобиха съвсем приличен вид.



След това бяха определени местата на другите тик-так копчета и съответно зашити, а ако знаете само колко мразя да шия копчета, особено пък малки...


От белия плат уших и една декоративна лента, която да скрива грозотийките в горната задна част на пердето, след което между белия плат и декоративната лента вкарах зелените нещица с копчетата и минах на машина.





Следват апликациите, като след няколко неуспешни опита за други неща се спрях на варианта -ябълки, изрязани с къдравата ножица /вълшебна ми е тя! не се нищи след това, като по този начин спестява оверлог/ и пришити към бялата част на пердетата.



Накрая приших и зеления плат.



И съвсем накрая ето тези ленти, за да мога да ги събирам през деня. 



Ето ги и в завършен вариант :


тук съм оставила старото перде от едната страна, за да се види разликата.


За да не става прекалено дълго и отегчително, засега спирам, но съвсем скоро ще покажа и всичко останало :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар