понеделник, 29 август 2016 г.

Моята кухня в пролетно-летен вариант - част 3

След като по изключително малоумен начин изтрих /без да искам, разбира се/ тази публикация от блога си, сега се налага да пиша и качвам снимки отново...Акъл-море са казали хората...
Не си спомням много добре какво точно бях написала в оригиналната публикация, но май беше нещо от рода на - кухнята капризничи и не иска да се снима, заради което се налага да ви я показвам на части, от което, естествено се губи част от ефекта, но все някой ден ще си купя хубав апарат и ще видите вие тогава ;) Заплахи един вид :))))
Освен общият вид на кухнята, който така и не видяхте, другото основно бяха двете ми нови дъски за писане,  които увиснаха на стената и на които се радвам от сърце, защото мога да сменям картинката всеки ден. Точно поради тази причина тези черни дъски ми станаха много любими и вече съм горда притежателка на цели четири такива - мое дело :). Всичко започна от тази : Дъска за писане на разни хубави неща :), мина през следващата, която после ще видите, за да се стигне до появата на поредните две хубавици.
Докато се чудех как точно да направя основата за тях, случайно или не /кой знае/, попаднах на едни готови бели дъски за писане - много невзрачни според мен, но това няма значение, тъй като аз така или иначе им замислях нещо друго ;)


Първо лакирах рамките, за да са в тон с моите дървении, след което минах няколко ръце от черната боя във вътрешната част.




 От картон изрязах две жълти и две зелени ябълки + дръжки и листенца, след което ги залепих в горната част на дъската. Добавих с тебешир по един кант около ябълките, за да могат да се откроят, което се оказа много сполучлив ход, а долната част оставих чиста, за да мога там да "творя" на воля ;)




Със зелена боичка нашарих едни най-обикновени клонки, за да не ми се налага през ден да претарашвам нечия нещастна градинка за разни зелении. Станаха доста сполучливи и естествени на вид.



А това са обещаните кътчета от моята пролетно-лятна кухня. 














Успях да възстановя горе-долу изтритата публикация :))))
Аз-доволен! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар