събота, 28 ноември 2015 г.

Коледна покривка

Бих казала тишлайфер, ако самата дума не ме караше да избухвам в смях - незнайно защо, ама факт :)))). Вече няколко години си търся готов вариант на въпросното чудо ;), ама това, което се предлага по магазините е толкова шарено, че някак не успявам да го преглътна, въпреки че Коледа предполага повечко кич и шарения, но все пак...все пак... Затова тази година реших да повикам неволята и да действам сама по въпроса ;).
Първо се сетих, че имам бял плат /подарен ми неотдавна/, който мога да използвам за основа,
така че не му мислих дълго, преди да го нарежа и разкроя.
Няколко дни преди това, съвсем случайно и на съвсем неочаквано място /хранителен магазин/, бях попаднала на един комплект от три вида коледни панделки, с най-симпатичната, от които направих по един кант от двете страни.
Е, в този си вид не беше особено коледно, затова за украсата заложих на новата си любов, наречена филц, а какво по-коледно от едни еленчета, нищо че май приличат повече на кравички /не ми е за първи път/...:)))))
Тях съм ги пришивала на ръка, за да могат да бъдат максимално лесно отстранени след празника, с цел покривката...ъъъъ, да де...;) да се използва и след това.

Резултатът ми хареса, но не и върху масата, за която всъщност беше предназначен...там изглеждаше някак не на мястото си, обаче пък на едно друго място просто си заспа, както се казва, но засега смятам да си трая, а вие сами ще видите при някоя от следващите ми публикации :)
И за да може любимата ми кошничка да е в тон с покривката, буквално за пет минутки измайсторих и нейната премяна, която е аналогична, но без еленчетата/кравички, защото ми се струва, че с тях щеше да стане една идея по-претрупано, отколкото мога да понеса ;)

Засега толкова от мен, но продължение ще има съвсем скоро :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар