четвъртък, 7 декември 2017 г.

Коледна украса 2017 - част 2

И така, както нямаше да укрясявам, ето ме отново с втора публикация, посветена на коледната декорация 😊. Тук действието се развива в кухнята. Тази година заложих на кафяво-бежовата гама, съчетана с коледно зелено под формата на венци и клонки. Вярна на себе си първо ще ви покажа и разкажа за нещата, които направих, после ще видите как изглеждат те в комбинация с други неща.
Започвам с нещо, което уших, за да сменя най-накрая кошницата, в която всяка година слагам малката елхичка. Използваните материали са : бял плат, зебло, две копчета и пластмасово шише, чиято цел е да държи конструкцията права и идеята, за което ми даде едно мило момиче в страницата ми във фейсбук.






Шишето може да се изкарва, тъй като вътрешната част, която е от зебло, просто не стига до долу. Ама как го обясних само... :)))))))
След това се захванах с правенето на звездички - 5 големи, които висят на трегера и мъничките, които са предназначени за един от коледните ми венци.






Още в първата коледна публикация ви казах, че тази година се запалих по правенето на коледни гномчета, та нямаше как да не създам и едно за кухнята :)










След гномчето дойде ред и на "картините", разбирайте рамки за снимки с апликации от картон на коледна тема 😉








За разкрасяването на следващите две неща съм използвала най-обикновена паста за зъби. Вижте как :







за съжаление този свещник никак не е фотогеничен..в действителност се получи нещо прекрасно и много празничкно

За под елхичката набързо облякох и декорирах няколко търкалящи се из къщи кутийки.





И тъй като много ми се искаше да пробвам дали ще мога да постигна заскрежен ефект върху клонки, то го направих по няколко начина. Първият е с лепило С200 и английска сол :





Вторият е с лак за коса и сол или захар. Аз пробвах и с двете, като със захарта (на втората снимка) ми допадна повече, тъй като кристалчетата са по-големи.



А за едни изкуствени клонки от бивша елха използвах и брашно върху захарта, като накрая запечатах всичко с много лак за коса.


преди и след
Тези, последните клонки ги използвах заедно с малките звездички, за които стана дума по-горе, за украсяването на един венец от шишарки, който направих преди две години, но вече ми омръзна :)




Много ми  се искаше тази година да използвам само естествени клони...Не стана...Направих си венци, елха, украси и имах възможността да им се радвам...цели два дни :)! Толква им трябваха, за да започнат на покафеняват и капят интензивно. Затова направих един тур из Икеа и успях да се снабдя с две коледни гирлянди, дълги по 3.5 м и изглеждащи почти като естествени. Едната гирлянда беше разделена на две и се превърна в коледно дръвче, украсено с дървени звездички, а другата + няколко шишарки и една пандела стана разкошен венец.




Получи се страхотна коледна украса! Вижте сами... макар че на снимки не е чак толкова страхотна, колкото на живо де ;)














Сега да видим дали ще има и част 3, или няма да ми остане време от предколедно обикаляне по магазините ;)



Няма коментари:

Публикуване на коментар