събота, 17 септември 2016 г.

Ябълки и круши от плат


Ето тази гледка от прозореца, ми напомни, че колкото и да не си личи, есента все пак е тук и в най-скоро време ще ми се наложи да прибирам жълто-зелено-белите декорации и да ги заменя с нещо не толкова весело, но пък по-подходящо за наближващата зима.
И тъй като тази година определено съм на крушово-ябълкова тема, реших да не бягам от нея, ами спокойно да си я продължа, правейки последните летни щуротийки от плат ;)
И така, един прекрасен ден, докато чаках да ми се опече едно чудно агнешко с картофки, а то, както знаете, се пече доста дълго и си иска обливане със сос и обръщане сегиз-тогиз ;), 


се захванах с моите круши от плат. Кройката, естествено, е нещо много важно в случая. Ето я и моята :

После тази кройка беше пренесена върху плата - за една круша са необходими 4 парчета :

Тези парчета се съединяват на машина. Е, може и на ръка, ама аз не обичам да си правя живота по-труден ;)

И се получава нещо, което никак не прилича на круша и което даже и натъпкано със силиконов пух, усърдно продължава да не прилича на круша :))))


Но пък това не е особено страшно, защото е напълно поправимо - с един страничен бод, нещата придобиват малко по-правдоподобен вид ;)


Дръжката и листенцата на крушата са направени от филц, като при листенцата има и малко машинна намеса, за да изглеждат малко по- естествени.







Появиха се точно три такива круши, които след кратко колебание къде да бъдат сложени, си намериха място в любимата ми кошница.






И понеже агнешкото все още не беше готово, реших и да направя някоя и друга от ябълка от плат - за компания на крушите.










И с това приключвам лятната тема за тази година :)
Главата ми е пълна с есенни щуротии, които вече нямам търпение да направя и да покажа :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар