вторник, 11 октомври 2016 г.

И отново промяна в кухнята-кокошчици и други щуротийки :)))

Виждали сте вече Моята кухня в есенна премяна, нали? Тази година уж бях твърдо решена да не пипам нищо по нея и да ѝ се радвам в този ѝ вид, но серия от "случайности" доведе до нещо друго ;). Първо видях в един магазин модел на перде-щора, който ме вдъхнови достатъчно, че да се размечтая за промяна, а след няколко дни този разкошен испански плат на петленца, който някой е създал за мен, убедена съм, май сам ме намери и вече нямах избор - промяната трябваше да започне ;)


За щори в кухнята отдавна си мечтая, само дето не изобщо не ми идваше на акъла, че щорите мога и сама да си ги ушия. Първо се заех с онези горните неща, посредством които пердето се закача на корниза и които така и не научих как точно се казват :))




После трябваше да се ушият 8 тънки и дълги ленти, които се зашиват от предната и от задната страна на пердето и с тях всъщност щората се вдига нагоре.



След това всички елементи на пердето се съединяват






И воала - ето го готовото ми перде-щора /всъщност са две, но с този малък обектив не мога да покажа достатъчно добре, затова е снимано само едното/:



Естествено, нямаше как да оставя перденцата без компания, затова първо се заех с възглавничката, която стои под любимата ми кошница, а после и с дрешката на самата кошница.









След кошницата дойде ред и на столовете.








След като основното беше свършено, последваха дреболийките, като например ръкавици за горещо. От тях направих три различни, за да си ги сменям според настроението. Засега съм се спряла на съчетанието между черната и бялата









Преди да покажа ръкавиците ми в действие - т.е. красящи стената :))), ще ви покажа с какво ми хрумна да запълня едно ъгълче, което досега беше заето от една декоративна чиния...ами, просто обърнах чинията, боядисах кръгчето в черно и отгоре залепих мотив от пердета, изрязан като сърце.





И ето как се съчета старата-нова чиния с новите ми кухненски ръкавици:


Естествено, уших и други дреболийки, като например - ръкохватка; кърпа-джоб, висяща на вратата на фурната; някоя и друга дрешка за дървените ми купи, за да могат по-успешно да се впишат в бяло-червената обстановка :)











След като приключиш с шиенето, преминах към други дейности, също толкова любими, включващи мацане с боя и лепене :))
За този рафт

бях решила да правя нещо друго, но тъй като не ми се получи, направих ето това :








Ако си спомняте лятото бях правила едни черни дъски с ябълки  http://kolibkata.blogspot.bg/2016/08/3_29.html а сега просто обърнах дъските от другата им страна, боядисах с магнитната боя, изрязах си от картон кокошчици и залепих в горната част :






Разбира се, саксиите също трябваше да бъдат в тон: 










И завършвам безкрайно дългата си публикация с ето това ъгълче, което беше декорирано с две кърпи, в които съм зашила последни ми останали парченца от плата с кокошките и един друг плат, а също така и прясно боядисаните ми в бяло тикви от фимо, от ето тази миналогодишна публикация : http://kolibkata.blogspot.bg/search/label/фимо




Чао засега :)


2 коментара:

  1. Браво ! Прекрасно ! Завиждам ти на търпението да доведеш всичко до такъв прекрасен финал !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Юленце! Не е точно търпение, защото, както казах на една прятелка - търпението предполага известна досада, а аз просто си умирам от кеф, докато правя нещата, които показвам тук ;)

      Изтриване