петък, 28 декември 2018 г.

Последни коледни декорации за 2018 + подаръчета от рисуван порцелан

Да, да, знам че в предната публикация споменах, че съм приключила с коледните щуротии за тази година, ама какво да направя, като този мой коридор ми избоде очите с всичките тези кактуси и сини акценти...Имах ли избор според вас, освен да запретна ръкави? 😉
В началото идеята ми беше да използвам основно разни пухкави шалове и с това да приключа, но един прекрасен ден се сдобих с много милички дървени къщички, които много исках да висят на някакъв елхов фон, ама да има и панделка ако може... 😊 В крайна сметка измислих да направя по един джоб от зебло, който да бъде залепен върху много дебел бял картон, в който да сложа зелени клонки и тям някъде да наместя и къщичките. Това са материалите, на които се спрях и начинът, по който ги използвах:









Уверявам ви, че къщичките ми се чувстват много комфортно в компанията на толкова естествени материали ;)

Моля за извинение, току-що, докато снимах по-хубавата къщичка, ми изгоря крушката в коридора, затова е толкова мътна снимката
Останалата част от зеблото беше предвидена за ето тези кошове и кутии,




но, тъй като ми остана наистина съвсем малко, реших да ги прикрия само частично. Надявам се от снимките да се разбира какво точно съм правила :










И зимна картина нарисувах...по-скоро прерисувах от интернет, защото рисуването не е от силните ми страни ;)






Този венец си го направих миналата година, сега само боядисах в сиво някои от звездите, за да си отива с картината

И стигнахме най-накрая до рисуването върху порцелан! Принудиха ме, бе! Аз просто исках да купя коледни чаши, в които да си пием кафето, но се оказа, че по магазините е пълно с някакви грозотии във всички цветове на дъгата, а на мен ми трябваше нещо семпло. Малко ме беше страх, че нищо няма да се получи, но все пак реших да рискувам, купувайки два маркера за порцелан /черен и златен/ и две най-обикновени чаши за кафе.



 Тъй като, както споменах, в рисуването никаква ме няма, заложих на нещо съвсем простичко, като надпис на любимия ми език и малко снежинки:


Окрилена от резултата, пък и защото стана традиция всяка година да допълвам коледните подаръци с нещичко, изработено лично от мен, този път реших, че това нещичко ще бъдат чаши. Първите четири, които направих бяха с паячета :


След тях се появиха три еленчета :
на гърба на всяка чаша написах и името на човека, за когото е предназначена

 И накрая завърших с още две паячета, малко по-озъбени от първите:



С това приключвам с коледните подаръци и декорации, но подозирам, че в най-скоро време ще се сдобия с нови сервизи за хранене ;)
Сега ви пожелавам весело посрещане на 2019-та и до нови срещи!!!


1 коментар: