понеделник, 29 юни 2015 г.

Нощна лампа

Както казах, на нея ще и посветя отделна публикация, защото успя да ме измъчи доста, колкото и странно да звучи това на фона на останалото, което направих през последния месец. Та така де, в началото изглеждаше по този начин
, след това претърпя, разбира се, някои промени, които на някакъв етап са ме удовлетворявали /за съжаление не разполагам със снимки/, но започвайки ремонта си знаех, че няма как да остане в този си вид, въпреки че нямах ясна идея за новата и визия, поради което ми се наложи да прекарам много време, шарейки из интернет пространството и бургаските магазини, което си е живо мъчение, предвид стоката, която предлагат, но за това ще има отделна тема някой ден...Както и да е, в момента, в който почти се бях отказала, попаднах на един фенер в "Айко", в който ми останаха очите и си казах, че ето това е нещото, което съм търсила досега, даже го взех в ръчичка и чинно се запътих към касите, ноооо...някъде по средата на пътя ми хрумна, че той всъщност не е особено труден за изработка и що пък да не си доставя удоволствието да си го направя сама, или поне да се пробвам...Речено-сторено ;)
За основата съм използвала фибран, като първо очертах основата с пергел, :
след това изрязах още две кръгчета, които залепих с С200 за първото,:
но стана малко нестабилно, поради което се наложи и да скрепя с вестници и отново С200,:
след което боядисах с акрилна боя и залепих канап, за да стане по-хубавко ;):
Решетките ги направих от шишчета, които за съжаление се оказаха недостатъчно дълги, та се наложи да ги хвана едно за друго, разминавайки ги - първо с ластичета, после с лепило, за да стигнат заветните 20 см /това беше необходимо, за да не стърчи крушката над конструкцията/:
боядисах ги в бяло
, направих още два кръга /този път без дъно/ за горната част на лампата, малко канап и готово.
Какво ме измъчи толкова ли? Ами забиването на тези шишчета на горната и долна окръжност, на равно разстояние едно от друго...Не ми се говори....Справих се в крайна сметка ;) !
Ето какво се получи:
Според Бате е по-хубаво от това в "Айко", според мен...абе на мен ми излезе около два лева цялата работа, при положение, че иначе щях да дам около 30, как да не ми харесва ;) :D

Няма коментари:

Публикуване на коментар