четвъртък, 11 юни 2015 г.

Ремонтът - продължение


Срамота! Включвам се след близо месец и все още не съм напълно готова! Е, така става, когато правиш всичко сама, дори и напълно непривични за девойче ;) дейности, свързани с използване на мускули, потене, размазан грим и други хубавини, за които сега не смятам да говоря ;)
Ще я карам по същество. Етап едно ви го описах и снимах – нищо интересно, за сметка на това пък доста трудоемко /подготовка на почвата с други думи/ , но ако знаех какво ме чака след това...;) Майтапче
:), всъщност подозирах, но това го направи още по-сладко. Май не познавам човек /особено пък от женски пол/, който толкова да обича ремонтите като моя милост.
Пак се отплеснах!
Хайде вече сериозно – етап две : боядисване на голям гардероб
след
преди
, две легла
преди
, две нощни шкафчета
преди


преди /обелено и готово за боядисване/

след
и един по-малък гардероб, в който живее спалното ни бельо.



преди

след

Ще кажа само, че нощните шкафчета бяха просто песен, понеже са мънички и лесни за боядисване, за сметка на всичко останало...В  крайна сметка с две ръце латекс и една ръка бяла боя на водна основа + малко декупаж на дребосъците
,  започна да ми просветва какво ще правя по-нататък. Тук пак следва лирическо отклонение от темата, за да обясня, че аз всъщност, започвайки един ремонт, никога не знам какво ще се получи накрая. Ако някой си мисли, че имам предварително изградена в главата си картинка – не, нищо подобно.  Процесът е следният – влиза ми някаква муха в главата, примерно да боядисам мебелите в случая, след това ми хрумва още нещо, правя го, това води до следващата „блестяща” /хихи/ идея и т.н., т.е. нещата се случват поетапно, но не и хаотично, не!
Та така де, боядисах, сменихМЕ /включих и Бате в това упражнение, защото имаше мааалки разминавания в размерите на места/ дръжките и преминах към етап 3 – стените. Тук да поясня, че почти от самото начало ненавиждах долната част на тапетите /синя на светещи звездички...пълен ужас!/, но пък горната си я харесвах, така че реших, че тя ще си остане. Бях решила, че бързичко ще ги махна, все пак не е до тавана , ама не...Вярно, лесно ги свалих, но не и това ,което остана на част от стената, защото на места стигнах до шпакловка, на други – не...


Както и да е, справих се и с това, след което боядисах в бяло и...ми хрумна идеята за жълти райета. Речено-сторено, Бате ми донесе нивел, начерта ми с молив първите райета
, обясни ми как да нивелирам, за да продължа с разграфяването на стената сама, избрахме латекс и на следващия ден, много ентусиазирано започнах да действам.
Иии... греда, тъй като слънчевото жълто, което бяхме избрали по каталог, се оказа нещо между оранжево и охра
та се наложи да купувам нов латекс, слава Богу от втори опит успях да уцеля цветя


СЛЕДВА ПРОДЪЛЖЕНИЕ....

Няма коментари:

Публикуване на коментар