петък, 8 януари 2016 г.

Подаръче за един малък Йоан :)

В последно време визитите ми във фейсбук са сведени почти само до посещение на любими странички за ръчно творчество. Една от тях е https://www.facebook.com/The-BIG-cookie-1380461512167523/ - много, много прекрасно местенце, пълно с разни красоти. Именно това местенце ме вдъхнови да направя подаръчето за малкия ми племенник - Йоан, който вчера имаше имен ден :). Въпросният Йоан не обръща особено голямо внимание на играчките, освен ако не са под формата на шише, солница, кутийка и други подобни интересни неща ;), затова този път реших, че подаръкът ми ще бъде по-различен :). И така, от този хаос
се роди тази сладурска картинка

Виждам, че по блогове много хора се извиняват за качеството на снимките си...е, аз нямам намерение да го правя и ако изобщо го споменавам, то е само, за да кажа, че всъщност истинските цветове са много по-хубави.
А сега да се похваля, че племенникът /е, по-точно майка му и баща му де ;)/ ми подари за Коледа една рамка за снимка + много негови снимки, които да сменям когато си поискам и понеже, след като махнах коледните украси, това рафтче ми се видя много едноцветно и празно,
с удоволствие курдисах една от тези снимки, естествено една от най-смешните :)))
и аз още малко цвят добавих и тези клонки, които правих по Коледа за разните му там венци и други щуротии.
Много лесно стават - топи се клончето в лепило С200, после в торбичката с топчетата, забожда се на някаква гъба и когато изсъхне лепилото е готово.

Ето тук съм сложила още малко от тях, но при тези има плах опит да бъдат боядисани в кафяво.
Компания им прави новата ми дъска за писане....беше ми останала малко черна боя от това упражнение http://kolibkata.blogspot.bg/2015/10/blog-post_14.html та я оползотворих набързо :)
И изобщо, струва ми се, че декорацията в кухнята ми уверено върви към някакъв нов стил и ще видим къде ще му излезе краят този път ;)!

Няма коментари:

Публикуване на коментар