вторник, 9 февруари 2016 г.

Чанта-органайзер за шевни принажлежности





Или с други думи - чантата на майстора ;)
Не знам дали съм споменавала, но каквото и да правя, много обичам покрай мен всичко да е чистичко и подредено, като за целта редовно жертвам част от свободното си време, при това с огромно удоволствие. Да не говорим, че по този начин си спестявам и от фитнес, и от психолог. Психологът го споменавам, само защото чистенето и подреждането успешно гонят всякакви лоши мисли...поне от моята глава ;)
След този кратък увод, хайде представете си как ми е действал хаосът, който неизбежно се създава, докато човек шие нещо! Затова си измайсторих една чанта, в която целият този хаос се събира в няколко джобчета и която ей сега ще ви покажа :)
Започна се, разбира се с много писане и изчисления - нямаше начин, това ми е първата такава чанта :)
Използвах остатъците от два плата, които горе-долу се съчетават помежду си, като сивият е за основа, а шареният - за външните джобове на чантето. Исках и дръжките да са шарени, ама не стигна :)
Първо направих по един кант в горната част на джобовете

След това започна голямото съединяване на парчета

И ето я външната част на чантата

Кройката за подплатата е абсолютно същата, само че вече без джобове
И стигаме до дръжките


Между другото - тази ножица е невероятна...колко оверлога ми е спестила само...:)))

А зеленкото го използвах за обръщането на дръжките


Накрая просто се съединяват външната част, хастара и дръжките

И вече си имате чанта :)

Аз съм много доволна! Успях да побера и подредя всичко, което виждате на масата, да не говорим колко ми е удобна, докато шия разни неща...:)))




Това е :)!
Аз продължавам обаче с органайзерите, така че - скоро очаквайте включване ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар