вторник, 18 октомври 2016 г.

Ябълки и тикви от плат

И с тях смятам да приключа засега с декорациите в кухнята...поне докато не ме хване коледната истерия :))))
Няма много да приказвам, направо качвам снимките .Ябълките вече съм показвала как се правят, но пак ще повторя, от мен да мине, хайде ;)








Тиквите се правят по абсолютно същата кройка, просто накрая с конец се пристяга, така че да се получи формата.






Сега ще ви покажа как използвах ябълките, но първо вижте тези мини картинки.


Това всъщност са рамки за снимки. Миналата година ми трябваше нещо дребно, което да си кореспондира добре с предишната тема в кухнята, а именно темата "кафе". Имаха кошмарни бронзови рамки, които боядисах с цвета на дървениите в стаята, а вътрешната част е намацана с черната магнитна боя, върху която съм нарисувала с тебеширен маркер чашки с кафе. Сега, разбира се никак не стояха добре до всичките ябълки и петлета, затова набързо боядисах вътрешната част в бяло, след което от плат и картон направих по една къщичка.






А това е пълната картинка :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар