вторник, 7 юни 2016 г.

Лятна чанта с две лица


Много пъти съм се жалвала от липсата на хубави платове по магазините. И този път няма да направя изключение. Не разбирам що за човек трябва да си, за да ти хрумне да развалиш един иначе хубав плат с крайно неподходящ десен, състоящ се от безумни фигури с още по-безумни и абсолютно несъчетаващи се цветове...Спирам, че ще яхна отнова метлата ;)
Важното е, че след дълго обикаляне, най-накрая попаднах на това, което търсех! Да не си помислите, че съм намерила свестен плат...нееее, просто в един чудесен магазин с испанска стока, намерих две кухненски кърпи от чист памук и свежи, ненатрапчиви и съчетаващи се помежду си цветове. Размерите на кърпите бяха 50/70 см, поради което ми се наложи първо да разпоря всички възможни шевове, за да си осигуря още няколко сантиметра. Това се оказа много добро решение, защото иначе за едното чудо щях да си остана без дръжки ;)


Най-големият кошмар беше изработването на гайките, които виждате по средата на чантата. Първо уших от последните парченца плат, но резултатът никак не ми хареса - получиха се твърде малки и твърде грознички.

След това реших да ги направя от бяла кожа, която пък се оказа не точно бяла и много неподходяща за моите платове. Накрая се сетих, че разполагам с тънки кожени парченца в сиво, купени кой знае защо и кога, и то взе, че се получи.






 Дръжките също са с две лица, зашити така, че към сивото лице на чантата да е обърнато бялото лице на дръжката и обратното.



И вече мога да ви представя моята нова чантичка :)



Връзките по средата, разбира се, могат да се сменят според кеф и тоалет ;) Лично аз смятам, че едно хубаво бяло въже би ми свършило перфектна работа, но засега още съм в процес на търсене ;)


Няма коментари:

Публикуване на коментар