сряда, 2 септември 2015 г.

Моята кухня в есенна премяна

Кухнята ми си има няколко премени. Една от тях е зелената, която вече сте виждали, друга - битовата, която май ми е любима, но все още не съм показвала и трета, която ей сега смятам да ви покажа.
Миналата година по това време, в пристъп на умопомрачение купих ето този плат,
който сам по себе не е лош, пък и покрай него се завъртяха всички по-нататъшни промени, но като перде ми лазеше по нервите цяла зима, защото успя да направи и без друго тъмната ми кухня, още по-тъмна. Та, тази година, след като бързичко се наситих на зеленото, преминах през битовото и преди седмица стигнах до третия вариант - този с въпросните пердета. Хубаво, ама в момента, в който ги окачих, ми стана ясно, че тази няма да я бъде и очевидно ще трябва да се направи нещо по въпроса ;). По бургаски магазини за платове обаче да не тръгва човек! Скука, скука и пак скука! Е, има и разни префърцунени местенца, ама никак не мога да си представя как купувам няколко метра плат на цена 100-200 лв./м, затова се наложи да комбинирам два плата на разумни цени, като за единия отново се спрях на темата кафе, но малко по-семпло този път, а другия - чисто бял.
Следва малко шев и кройка.
Ето какво се получи, като тук за сравнение съм оставила миналогодишното перде от едната страна. Впрочем на тази снимка не ми изглежда толкова зле...;)
Следващото, което направих, беше да сменя премяната на столчетата, с помощта на един бял чаршаф :)Тук вече съм се специализирала, понеже не ми е за първи път. Нищо сложно - кроиш набързо
, подгъваш
, гладиш, минаваш на машина и готово.



И понеже трябваше да се оползотворят остатъците от платовете + една хавлия, се появиха тези две симпатяги ;)

Следващото, което направих, е да нашаря малко тези обикновени бели кашпи



Така вече са доста по-симпатични, нали? ;)
По абсолютно същия начин, само че с други боички, съм боядисала и тези:



А сега малко да разкажа за картините...Само ще разказвам и ще покажа крайния резултат, защото и трите са правени миналата година, когато хабер си нямах, че ще имам собствен блог, поради което нямам грам снимка от процеса ;)
При тази няма кой знае какво за разказване...
Евтина и много мрачна картина с кошмарен сиво-син фон...Защо съм я купила тогава? Защото си умирам за всякакви делви :) Всъщност оставих само тях, за да им се радвам, а фона просто го боядисах в бяло.
Тези двете са малко по-интересни
Купих евтини /2-3 лв./ и грозни картини с цел да ги префасонирам по свой вкус. Тази беше на отвратителен оранжев фон и първо се засилих да го махна, боядисвайки го в бяло, но така или иначе си остана грозна,
но докато я въртях и се чудих какво да я правя, ми хрумна, че няма да е лошо да използвам рамката, която всъщност е от задната страна, така че набързо я обърнах, боядисах платното с латекс, изрязах от плата за пердета мотив, който залепих с С200, а за рамката ми се намираха подходящи салфетки, така че си спретнах едно декупажче ;)
Поне съм сигурна, че никой няма такива картини ;)
Тези рамки пък са в режим на изчакване, докато ми хрумне нещо интересно, с което да ги запълня ;)
Правя, струвам, ама от кошницата не се отказвам, само и сменям тоалета :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар