събота, 19 септември 2015 г.

Цветенца

Всяка година, обикновено към средата на март, началото на април, ме хваща манията да градинарствам. Поради липса на градинка съм принудена да задоволявам градинарските си страсти на единствената тераса, с която разполага "колибката" - място крайно недостатъчно, ама колкото-толкова ;) /отдавна ѝ се каня на тази тераса, но това е друга тема :)/. Та по това време на годината често мога да бъда засечена по улиците, влачейки големи торби с пръст, саксии, разсади, лейки и прочие градинарски принадлежности, както и просеща от всички около мен някое и друго коренче от цветя, за които не ми да се дават пари - примерно мушкато и циганче. Всъщност залагам основно на мушкато и различни видове циганчета, понеже са много красиви, а се захващат и гледат лесно...до тази година поне...Не ми се беше случвало досега, но още в началото на лятото китките ми бяха нападнати от някакви въшки и нито сапунената вода, нито пепелта от цигара, нито скъпите препарати успяха да ги спасят :(
Днес ще покажа оцелелите, които едва сега започнаха да се съвземат и да цъфтят.

оцеляло циганче

паричката се размина без поражения
декоративното ми доматче, което друга година по това време е отрупани с оранжеви доматчета, докато сега, както се вижда на снимката има само едно и то зелено...докато узрее и ще трябва да го прибирам...
лилавото не знам как се казва, но и то едва сега започна да се съвзема и да изкарва хубави листа.
кампанула
това ми е много любимо - есен се реже почти до грудката и се прибира на тъмно, пролет се изкарва на въздух, разравя му се пръстта и тръгва да цъфти като лудо.
здравец

Няма коментари:

Публикуване на коментар