понеделник, 28 септември 2015 г.

Кошничка от...тикви :)

Малко предисловие...няма само на Бате да досаждам с излишни приказки я ;)! Значи, аз зимнина не правя, няма и да правя, надявам се ;), но пък няколко пакетчета печени чушки задължително си приготвям за зимата, защото у дома много се тачат с яйца и сирене, а зимата някак не върви да печеш чушки на тиган-скарата в кухнята, пък после да проветряваш няколко часа, нали ;). Та днес реших, че ще си провалям деня с чушкопечене, което не е трудоемко, но за сметка на това пък е доста продължително и е хубаво в паузите между обръщането на чушките човек да си има някакво приятно занимание. И така, да си дойдем на темата най-после - преди седмица в Кауфланд видях едни много симпатични кошнички с формата на тикви, направени от филц и идейката веднага се заформи в главата ми, още повече, че обожавам тикви /като украса де/. Реших обаче, че моите ще бъдат от картон - има по-голям избор на цветове, поне в Бургас. Първо си направих шаблон на обикновен лист А4,
след което пренесох шаблона на оранжев картон и изрязах отделните елементи,

които минах с тъмен маркер по краищата /за по-голяма достоверност ;) / и залепих за основата. Получиха се симпатични оранжеви тиквички, но някак този цвят не ми хареса особено в моята кухня, пък и бях объркала при изрязването на едно място,

затова тези си ги оставих така, а за кошничката направих същите, но в цвят слонова кост. Изработих набързо една кутийка от картон,
за която залепих двете тикви и се получи това.

Тук се усетих, че ми стои някак постно...как няма, като бях забравила дръжката :))). Ето я и нея.
И понеже продължаваше да ми изглежда някак недовършено, добавих малко от онези изкуствени тревички, които продават по Великден. Това е моята кошничка в пълния ѝ блясък :)!
А сега продължавам да се занимавам с разни детски щуротийки, но за тях - друг път ;)

Няма коментари:

Публикуване на коментар